پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4659
-
الف
+

ارسال آثار برای کتاب سال کارتون و کاریکاتورتا 15 شهریور

15 شهریور به عنوان آخرین مهلت شرکت در اولین جشنواره کتاب سال کارتون و کاریکاتور اعلام شد.

15 شهریور به عنوان آخرین مهلت شرکت در اولین جشنواره کتاب سال کارتون و کاریکاتور اعلام شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری آنا، رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: آخرین مهلت شرکت هنرمندان در فراخوان کتاب سال کارتون و کاریکاتور، 15 شهریور ماه است.

مسعود شجاعی طباطبایی با اشاره به فراخوان عمومی اولین کتاب سال کارتون و کاریکاتور که در سال 97 برگزار می‌شود، گفت: هنرمندان برای شرکت در این فراخوان تا 15 شهریور 97 فرصت دارند آثار خود را در حوزه کاریکاتور و کارتون و با موضوع آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی ادامه داد: چاپ کتاب‌های سال کمک می‌کند تا از ظرفیت‌های هنری هنرمندان جوان و پیشکسوت نهایت استفاده را ببریم و یکی از مواردی که در انتخاب موضوع آزاد برای این کتاب مد نظر داشتیم به خاطر محدود نشدن هنرمندان و مشارکت حداکثری آن‌ها بود.

رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری از حضور آثار هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در این رونمایی خبر داد و اظهار کرد: سعی داریم تا در کنار بخش هنرمندان جوان از آثار هنرمندانی که سال‌ها در حوزه کاریکاتور فعالیت کردند نیز استفاده کنیم و امیدوارم که چاپ این کتاب به عنوان یک مرجع خوب در اختیار هنرمندان قرار بگیرد.

شجاعی ادامه داد: شرکت در فراخوان برای همه آزاد و شامل هیچ گونه مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام نمی شود؛ از این‌رو هنرمندانی که اثر یا آثارشان در این مجموعه چاپ شود یک نسخه از کتاب را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

هنرمندان برای شرکت در این فراخوان و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق آدرس سایت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری به نشانی http://www.tajasomi.ir اقدام و یا تلفن‌های 22868600 و22846928 تماس بگیرند.

 ف ا/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر